زیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگزیبا سازی وبلاگ یه کم بخند


დYou're always in my ♥heart♥დ

تقدیم ب عشق همیشگے منრƧრ

نامردی اگه بخندی و نظر نذاری  

پیامک شوهر به زن :
نترس ، من از پله های اداره افتادم و خانم جهانپور ، من رو که بیهوش بودم رسوند بیمارستان
الان بهوش اومدم ، احتمال خونریزی مغزی هست پای چپ و دنده راستم شکسته .
زن : خانم جهانپور کیه ؟؟؟
 
◊.◊.◊.◊.◊.◊  ◊.◊.◊.◊.◊.◊
 
بعضیا رو باید ورداری ببری روانپزشک بگی :
دکتر اینو میبینی ؟ بی زحمت واسه اطرافیانش قرص آرام بخش تجویز کن !
 
◊.◊.◊.◊.◊.◊  ◊.◊.◊.◊.◊.◊
 
یکی از دلایلی که سرخپوستا همیشه به قطارا حمله می کردن این بوده که
دود قطار به زبون اونا فحش ناجوری میشه !
 
◊.◊.◊.◊.◊.◊  ◊.◊.◊.◊.◊.◊
 
نوار قرمز دور بست بیسکوئیت
همه چیزو از قفل گاو صندوق بانک مرکزی تا بخت دختر همسایه رو بازمیکنه
به جز بسته خود بیسکوئیت
 
◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊
ﻓﻮﺍﻳﺪ ﺧﺮ
ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺍﮔﻪ ﻣﻴﺨﻮﺍﻱ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎﺷﻲ
ﺑﺎﺱ ﺧﺮﺕ ﺑﺮﻩ …
ﺧﺮﺕ ﺑﻴﺎﺩ …
ﺧﺮﺷﺎﻧﺲ ﺑﺎﺷﻲ …
ﺧﺮﺧﻮﻥ ﺑﺎﺷﻲ …
ﺧﺮﭘﻮﻝ ﺑﺎﺷﻲ …
ﺧﺮﺕ ﺑﺮﻭ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ …
ﺍﺻﻦ ﻣﻴﺰﺍﻥ ﺧﻮﺑﻲ ﺍﻳﻦ ﺧﺮ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺩﺭﻭﻥ ﺁﺩﻡ ﻫﺴﺘﺶ ﺑﺎ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻲ ﺍﻭﻥ ﻓﺮﺩ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ ﺩﺍﺭﻩ
ﺍﺯ ﻗﻀﺎ ، ﺧﺮ ﻣﺎ ﺍﺯ ﮐﺮﮔﻲ ﺩﻡ ﻧﺪﺍﺷﺖ ، ﺧﺮ ﺷﻤﺎ ﭼﻄﻮﺭ !؟
 
◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊
 
ﺍﺯ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻟﯽ ﮐﻪ ﺗﻮﻧﺴﺘﻢ ﺭﻭﯼ ﭘﺎﯼ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍﻩ ﺑﺮﻡ ﭼﻪ ﻋﮑﺲ ﺍﻟﻌﻤﻠﯽ ﻧﺸﻮﻥ ﺩﺍﺩﯼ !؟
ﮔﻔﺖ ﻫﯿﭽﯽ ﻭﺍﻻ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﮔﻔﺘﻢ ﺩﺭ ﮐﺎﺑﯿﻨﺖ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﺎ ﮐﺶ ﺑﺒﻨﺪﻩ
 
◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊
 
دیروز آن مرد آمد ، آن مرد با اسب آمد ، گفت :
ضعیفه غذا حاضر اسـت ؟؟
امروز آن مرد آمد، آن مرد با پراید آمد ، گفت :
عشقـم غذا حاضره ؟
فردا آن مرد می آید، آن مرد با پیشبند میاید ، میگوید :
عجقم غذا چی درسـت کنم !؟
 
◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊
 
خورشت قرمه سبزی و خورشت کرفس مثل بچه های یه خانواده هستن
که یکیشون دکتر شده اون یکی توی سبزی فروشی شاگردی میکنه !
 
◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊
 
انقدی که تو خودتو میگیری
اگه سگا دزدا رو میگرفتن مشکلات مملکت حل بود !
 
◊.◊.◊.◊.◊.◊  ◊.◊.◊.◊.◊.◊
 
ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﺯ ﺑﺲ ﭘﺮﻭﺗﺰ ﮐﺮﺩﻩ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﺳﺘﺨﺮ ﺭﻭ ﺁﺏ ﻣﻮﻧﺪﻩ !
 
◊.◊.◊.◊.◊.◊  ◊.◊.◊.◊.◊.◊
 
آﺧﺮﯾﻦ ﺑﺎﺭﯼ که مامان بابام ﺑﻪ ﻣﻦ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﮐﺮﺩﻥ
ﻣﺎﻝ ﺯﻣﺎﻧﯿﻪ که ﺑﻨﺪ ﮐﻔﺸﻤﻮ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯽ ﺑﺴﺘﻢ !
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ دیگه ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﭼﺸﻤﮕﯿﺮﯼ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ
 
◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊
 
آنچه که برای خود نمی پسندی
نگهدار تولد یکی از دوستات بکن تو پاچش
 
◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊
 
ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﺱ گفت :
ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﭼﯽ ﻫﺴﺘﯽ ﻋﺰﯾﺰﻡ !؟ ﺗﻮ ﮐﻪ ﺁﻏﻮﺷﺖ ﻣﺜﻪ ﭘﺮﺍﻧﺘﺰ ﺑﺮﺍ ﻫﻤﻪ ﺑﺎﺯﮦ !
 
◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊
 
ﺧﺪﺍﯾﺎﺍﺍﺍ ﻣﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﺗﺎﻭﺍﻥ ﮐﺪﻭﻡ ﮔﻨﺎﻫﻤﻮ ﭘﺲ ﻣﯿﺪﻡ ؟

ﺁﻫﺎﻥ ﺍﻭﻥ ﮔﻨﺎﻩ ؟
ﺣﻠﻪ ، ﺭﺩﯾﻔﻪ !
ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﺷﺪﻡ ، ﺍﻭﻧﻮ ﯾﺎﺩﻡ ﻧﺒﻮﺩ
 
◊.◊.◊.◊.◊.◊  ◊.◊.◊.◊.◊.◊
 
همش میگن تو چرا اینقد چاقی !؟
ای باباااااا من چاق نیستم !
فقط راحتتر دیده میشم
بعلههههه
 
◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊
 
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﻋﮑﺴﯽ ﺭﻭ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﯿﻢ ﻧﺸﻮﻥ ﮐﺴﯽ ﻣﯿﺪﻡ
ﻫﯽ ﻧﺰﻧﻪ ﭼﭗ ﻭ ﺭﺍﺳﺖ ﺑﻘﯿﻪ ﻋﮑﺴﺎ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺑﺒﯿﻨﻪ
ﺁﻟﺒﻮﻡ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﺑﺎﺑﺎﺗﻮ ﻧﺪﺍﺩﻡ ﺩﺳﺘﺖ ﮐﻪ
 
◊.◊.◊.◊.◊.
◊.◊.◊.◊.◊.◊
 
تا حالا شده فکر کنی که اگه
خشم بروسلی
هیکل آرلوند
مغز انیشتین
جذبه هیتلر
پول بیل گیتس
و تبحر من در سرکار گذاشتنو داشتی چی میشد !؟
 
◊.◊.◊.◊.◊.◊  ◊.◊.◊.◊.◊.◊
 
اگه سن یه خانمى رو پرسیدى و اونم جواب داد که ” چندسال بهم میخوره”
بدون که ى بمب ساعتى گرفتى دستت که اگه کابلشو اشتباه ببرى میترکه
خدا قسمت نکنه
 
◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊
 
به مامانم میگم اگه منو بدزدن چی کار میکنی ؟
میگه کاری نمیکنم چون مطمئنم برمیگردوننت
 
◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊
 
من هر موقع تو تاکسی تنها باشم
جوری ملت رو نگاه میکنم که فک کنن دربست گرفتم !
 
◊.◊.◊.◊.◊.◊  ◊.◊.◊.◊.◊.◊
 
شاعر میگه : “برخیز و مخور غم جهان گذران”
ولی همینکه پا میشی میگه : “بنشین و دمی به شادمانی گذران”
کلا گرفتن مارو !
 
◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊
 
بابام : پسرم اون چهارتا سیم که آویزونه رو میبینی ؟
من : آره !
بابام : خب دوتاشو بردار
من : برداشتم !
بابام : چیزی حس نمیکنی ؟
من : نه !
بابام : حالت خوبه ؟
من : آره !
بابام : خب پس به اون دوتای دیگه اصلا دس نزن چون برق داره !
من قضاوت رو به کارشناسان واگذار میکنم

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊


ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺗﻮ ﯾﻪ ﮐﻮﭼﻪ ﻣﯿﺮﻓﺘﻢ ﯾﻬﻮ
ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﭼﺎﻗﻮ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﭘﺸﺖ ﮐﻤﺮﻡ ﮔﻔﺖ ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﺘﻮ ﺑﺪﻩ
ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ: 093585…
ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺪﺍ ﮔﺮﯾﺶ ﮔﺮﻓﺖ ﺳﺮﺷﻮ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺭﻓﺖ
ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ
 

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊
دخترا
ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺭﯾﻤﻞ . _ .
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺭﯾﻤﻞ *_*

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊


خانوما اگه شک داشتید که شوهرتون بهتون خیانت میکنه و به کسی بدبین بودید
شوهرتون رو ببرید نزدیک خونه ی طرف ببینید وای فایش کانکت میشه یا نه!
 

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊


یکی از انتخاب های سخت زندگی
بعد از امتحان نمیدونی جزوه رو شوتش کنی بیرون
یا
نگهش داری برای ترم بعد

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊


وقتی داری با یکی درد و دل می کنی
اگه طرف گفت : “اینکه چیزی نیست”
دورخیز کن با آرنج راستت محکم بزن تو چشمش تا مغزش از گوشش بپاچه بیرون


 ◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊
 
پدر چیست ؟
موجودیست مهربان که حاضره جونشو واست بده …..اما ماشینشو بهت نمیده
 

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊
هر کی بوده آشنا بوده چیست ؟
دیالوگ ایرانیان در مواجهه با خانه دزد زده !

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊


ﺍﻭﻭﻭﻣﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻢ ﻫﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻣﻤﻤﻢ
ﻃﻄﺎﺍﺍ
ﺍﻭﻭﻭﻣﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻢﻡ ﻫﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻣﻂﻃﻂ
ﺩﯾﺎﻟﻮﮒ ﻣﺎﻧﺪﮔﺎﺭ ﺍﻧﯿﺲ ﺩﺭ ﺳﺮﯾﺎﻝ ﺳﺘﺎﯾﺶ!
 

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊

 
مورد داشتیم دخدره پارک دوبل کرده ازش تست دوپینگ گرفتن
 

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊


تنهایی یعنی:
بدونی که وقتی دستشویی هستی ، کسی منتظر بیرون اومدنت نیس

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊


یادش بخیر
یه معلم داشتیم تو کلاس میگفت شغل ما، شغل انبیاست
منم اومدم خود شیرینی کنم
گفتم انبیا که همشون چوپانی میکردن !
نه گذاشت ، نه برداشت گفت منم دارم همین کارو میکنم دیگه گوسفند
“خدا حفظش کنه زیادی رک بود…”

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊


پشتِ هر جمله ی “تعریف از خود نباشه”
یه “تعریف از خود” هست!

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊

کتلت چیست؟
ﻧﻮﻋﻲ ﻛﺒﺎﺏ ﻛﻮﺑﻴﺪﺳﺖ ﻓﻘﻂ ﺧﺴﺘﺲ….ﺧﺴﺘﻪ !
ﻣﻴﻔﻬﻤﻲ ؟ ﺩﺍغونه …

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊


تو این سریالها بچه شون کار بد که میکنه میگن برو تو اتاقت بیرون هم نیا
ما بچه بودیم اتاق نداشتیم بخاطر همین میگرفتن مثل خر کتکمون میزدن

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊


مورد داشتیم طرف تو وصیت نامش نوشته درایو D کامپیوتر رو ندیده فورمت کنید !

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊


ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﭘﺴﺮﻩ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺭﮔﺸﻮ ﺯﺩﻩ ﺑﻌﺪ ﺗﻮ
ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﭘﺮﺳﺘﺎﺭ ﺷﺪﻩ

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊


هروقت شماره ناشناس بهم زنگ میزنه میفهمم که آشناس!
چون جواب آشناها رو نمیدم میرن با شماره ناشناس زنگ میزنن

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊


بعضى آرایشگرا فقط به واسطه ى احترام به حق آزادى بیانه
که میزارن مدل مورد نظرت رو بهشون بگى
وگرنه در نهایت کار خودشونو میکنن
 

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊


شما یه استکان خون بگیر بزار رو طاقچه اگه پشه ها لب زدن !
کصافطااا نون داغ کباب داغ فقط از گلوشون پایین میره !
 

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊


دخترهای خوب مثل سیب روی درخت هستن
بهترین ها در
بالاترین نقطه درخت قرار دارند
به دست آوردنشان
ماشین شاسی بلند می خواد
کار هر کسی نیست که
 

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊


تو ایران نزدیک 50 تا بانک داریم
هر 50 تاشون هم تو یه زمینه اولین بانک ایران هستن !
 

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊


عاغا چرا میگیم پشت کامپیوتر نشستیم در حالی که واقعا جلوی کامپیوتر نشستیم !؟
 

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊


یکی از ترسناک ترین چیزا اینِه که دست بکشی رو جیبت ولی قلمبگی گوشیت رو حس نکنی
حتی داشتیم مواردی که باعث سکته ناقص و حتی مرگ قلبی شده !

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊


کاش میشد از بدنمون معذرت خواهی کنیم
مثلا نون خامه ای که خوردیم بگیم ببخشید واقعا هوس کرده بودم خواهشا چاقم نشو !
اونم بگه نه عزیزم این حرفا چیه پیش میاد دیگه
 

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊


من بالاخره یه وسیله نایلون جدا کن از لواشک اختراع می کنم و تو جشنواره خوارزمی ارائه میدم
بعضی وختا از زوره ناچاری لواشکو با نایلونش خوردم !
 

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊


دوستم میگفت سوار تاکسی شده از راننده پرسیده “با ۵۰۰تومن تا کجا میبری ؟!”
راننده هم گفته : بشین برات بوق میزنم !
 

◊.◊.◊.◊.◊.◊ ◊.◊.◊.◊.◊.◊


یه روز طرف یه قصاب رو میبره خونش تا واسش گوسفند قربونی کنه
به قصابه میگه :
میخوام برام تیکه تیکش کنی با گوشتاش کباب درست کنم
سر و پا و روده و معده رو خوب تمیز کن میخوام کله پاچه درست کنم
پوستشم باخودت نبر میخوام بدم کاپشن درست کنن برام
با پشکلاشم میخوام کود درست کنم برای باغچه
آت و آشغالاش رو هم میخوام برای گربه مون
خیر بیبینى مهمتر از همه استختوناس ، خانومم میخواد سوپ درست کنه قُوت بگیرم !
قصابه چپ چپ نگاش میکنه ، میگه : نمیخوای صداشو ظبط کنی بذاری برا زنگ موبایلت !؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 17 مرداد 1393برچسب:,ساعت10:13توسط ஜДMГЯ 4 ♥ƧƛMIƝ♥ஜ | |